Retur og angrerett

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du av ulike grunner ønsker å returnere din vare kan du kontakte oss på hjelp@sleepers.no, husk å oppgi grunn for ønsket retur. Dersom returen skyldes eventuelle feil og eller mangler, vær vennlig å dokumentér med bilder så sender vi en kode som gir tilgang til å returnere varen på vår bekostning. Varen innleveres så på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. Gjelder returen bytte eller angreretten, gjør vi oppmerksom på at vi ikke tilbyr fri retur og bytte utover vilkårene i Angrerettloven. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, må kunde selv betale for returkostander av varen.

 

Hvordan får jeg pengene tilbake?

Når vi mottar din retur, refunderer vi pengene tilbake gjennom den betalingsløsningen du brukte.

Tilbakebetaling til et kredittkort kan ta opptil ti arbeidsdager etter godkjenning 

 

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

Hvis det er noe galt med sandalene dine så send oss en epost Vi trenger ordrenummeret på bestillingen, informasjon om hvorfor du ønsker å reklamere og ett eller flere bilder som viser skaden.

×